Робота методичних комісій Центру
Основою покращення навчально-виховного процесу в ЗП(ПТ)О є добре налагоджена методична робота, особлива роль в організації і проведенні якої належить методичним комісіям. Методичні комісії є основним масовим методичним органом, діяльність якого безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування сучасних форм і методів навчання, сприяє професійному росту і методичній майстерності педагогічних працівників, впровадженню досягнень педагогічної науки і кращого досвіду в навчально-виховний процес.
В ДНЗ «Бахмутський ЦПТО» працює шість методичних комісій:
- методична комісія предметів загальноосвітнього циклу (голова Панова А.В.)
- методична комісія кулінарного профілю (Костирєва С.М.)
- методична комісія машинобудівного профілю (Домахін В.М.)
- методична комісія швейного профілю (Пазинюк С.І.)
- методична комісія будівельного профілю (Адаменко Н.М.)
- методична комісія класних керівників (Козлюк В.О.)
Основними завданнями методичної комісії є:
- вивчення змісту навчальних планів і програм та внесення пропозицій щодо їх удосконалення;
- обговорення переліків навчально-виробничих робіт, планів виробничого навчання, комплексних контрольних завдань для проведення кваліфікаційної атестації;
- розгляд змісту і результатів проведення перевірних і кваліфікаційних пробних робіт;
- аналіз навчальних досягнень учнів з предметів і професій, стану і результатів навчально-виробничого процесу, результатів методичної роботи педагога;
- розробка заходів з підвищення якості навчання і виховання учнів; – вивчення і використання в навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, передового педагогічного і виробничого досвіду, здійснення аналізу результатів цієї роботи;
- обговорення планів позаурочної роботи з учнями із предмета, предметних тижнів, олімпіад тощо;
- огляди методичної літератури, фахових видань;
- обговорення підготовлених методичних матеріалів, відкритих уроків та позаурочних заходів;
- творчі звіти викладачів та майстрів виробничого навчання про роботу над обраною науково-методичною проблемою;
- обговорення питань про роботу з обдарованими учнями;
- аналіз державної підсумкової та кваліфікаційної атестацій учнів, проведення поетапної кваліфікаційної атестації;
- виявлення, вивчення, узагальнення передового педагогічного досвіду;
- впровадження інноваційних технологій у навчально-виробничий процес;
- вивчення практики роботи виробничих підприємств;
- розробка рекомендацій щодо забезпечення взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів;
- аналіз результатів перевірок ЗП(ПТ)О, внутрішнього контролю, розробка пропозицій та рекомендацій з поліпшення навчально-виховного процесу;
- організація наставництва, надання допомоги молодим педагогічним працівникам;
- організація взаємовідвідування уроків, відкритих уроків та їх обговорення;
- організація самоосвітньої роботи членів комісії.
15.11.2023 року в ДНЗ «Бахмутський центр професійно-технічної освіти» відбулося засідання методичного об’єднання класних керівників «Концепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України, як основа організації виховної роботи у закладі професійно-технічної освіти».На засіданні були розглянуті такі питання:
- Національно-патріотичне виховання учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану: завдання та напрями.(доповідач керівник МО- Козлюк В.О)
- Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості здобувачів освіти. Сучасний погляд на патріотичне виховання.(доповідач:класний керівник 25 групи: Панова А.В.)
- Вплив воєнних дій в Україні на психологічне здоров’я дітей, підлітків і дорослих.
(доповідач:соціальний педагог: Козлюк В.О) - Заходи щодо Національно-патріотичного виховання в закладі «БЦПТО»
(доповідач заступник директора з НВихР- Макарова Г.В, керівник МО: Козлюк В.О, викладачка з укр.мови та літ-ри Фролова І.А.) - Патріотизм як самовизначення. (доповідачі: класний керівник групи №3- Пазинюк С.І., класний керівник групи №4- Потапчук Т.В.)
УХВАЛИЛИ:
- організувати спеціальних заходи, спрямовані на формування почуття гордості та любові до Батьківщини серед здобувачів освіти;
- організувати спільні заходи, включаючи батьківські збори, виставки, конференції та інші форми взаємодії з метою розвитку громадянської свідомості та патріотичного виховання.
- провести додаткові консультації для класних керівників з цієї теми національно-патріотичного виховання підлітків;
- запланувати спеціалізовані психологічні консультації та тренінги для дітей, підлітків і дорослих, а також підтримку сімей, що постраждали від воєнних дій;
















Тема: Особливості організації виховної роботи в кризових умовах. Пошук ефективних рішень.

Тема: Концепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України як основа організації виховної роботи у закладі професійно-технічної освіти.
