МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ 20.02.2024 року у Державному навчальному закладі «Бахмутський центр професійно-технічної освіти»

Відбулося засідання методичного об’єднання класних керівників за темою: «Створення позитивного і безпечного освітнього середовища для здобувачів освіти в умовах війни. Правила поводження у надзвичайних ситуаціях».
На засіданні були розглянуті такі питання:

  1. Як створити безпечне середовище для дітей в умовах війни. Роль класного керівника у створенні безпечного освітнього середовища. (доповідач Вікторія Козлюк- керівник МО)
  2. Технології формування правової свідомості та культури здобувачів освіти, інструменти та практики протидії булінгу. (доповідач Вікторія Козлюк- керівник МО).
  3. Безпека дітей в інтернеті: що треба знати батькам і вчителям (доповідач Вікторія Козлюк- керівник МО, класний керівник гр.1- Ірина Панчук)
  4. Про запобігання домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні.
    (доповідач Анна Панова-класний керівник гр.25)
  5. Просвітницькі заходи щодо поведінки у надзвичайних ситуаціях та уникнення ураження вибухонебезпечними предметами. Правила поводження у надзвичайних ситуаціях
    (доповідач Ганна Макарова-заступник директора з НВихР).

УХВАЛИЛИ:

  1. Запровадити регулярні групові та індивідуальні консультації класних керівників з підлітками для сприяння їхньому емоційному стану та виявлення можливих проблем.
  2. Проводити тематичні виховні заходи, тренінги та дискусії, спрямовані на формування культури толерантності та поваги до інших.
  3. Оновити на сайті закладу освіти інформацію про механізми оперативного реагування на випадки булінгу, включаючи гарячу лінію і систему анонімного повідомлення.
  4. Обговорити на батьківських зборах питання безпеки дітей в інтернеті.
  5. Популяризувати засоби контролю та фільтрації контенту, які можуть використовувати батьки та вчителі для захисту дітей.
  6. Організувати підтримку для здобувачів освіти(онлайн та офлайн), їх родин та педагогічних працівників, які стикаються з проблемами домашнього насильства.
  7. Співпрацювати з відповідними установами та службами для надання комплексної допомоги постраждалим від домашнього насильства.
  8. Проводити, як із здобувачами освіти так і з батьками, тематичні виховні заходи, тренінги дискусії, батьківські збори, спрямовані на збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу у разі небезпеки під час війни.
  9. Висвітлювати на сайті закладу освіти, у чаті для здобувачів та батьків інформацію щодо правил поводження у надзвичайних ситуаціях.