Мета діяльності соціального педагога – забезпечення психологічної стійкості   та координованої системної психологічної підтримки учасників освітнього процесу, які постраждали від російської збройної агресії; організація належного психологічного, соціально-педагогічного супроводу та надання психолого-соціальної допомоги, яка ґрунтується на забезпеченні практичної допомоги.

        Завдання соціального педагога:

  • забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного, соціального, морального здоров’я особистості;
  • зниження рівня тривоги, страхів, паніки;
  • надання комплексної соціально-педагогічної допомоги, підвищення рівня стресостійкості та підтримка емоційної рівноваги;
  •  формування моральної свідомості, моральних якостей, соціально значущих орієнтацій і установок у життєвому самовизначенні і моральної поведінки;
  • надання соціальної допомоги в період дії воєнного стану учасникам освітнього процесу.

Основні напрями роботи соціального педагога

  1. Вивчати та дотримуватись нормативно-правової бази;
  2. Сприяти взаємодії закладів освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їх адаптації до умов соціального середовища, забезпечувати консультативну допомогу батькам (законним представникам);
  3. Активізація просвітницької роботи з батьками;
  4. Сприяти захисту прав здобувачів освіти від будь-яких видів і форм насильства, представляє їхні інтереси у правоохоронних і судових органах тощо;
  5. Створити умови для успішної соціалізації та адаптації дитини, як процесу набуття нею соціальної компетентності, формування і ствердження її як особистості, входження в активне громадське життя
  6.  Формувати у здобувачів освіти відповідальну поведінку, культуру здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я;
  7. Попереджати конфліктні ситуації, що виникають під час освітнього процесу, запобігати та протидіяти домашньому насильству;
  8.  Налагоджувати взаємодію з учасниками освітнього процесу за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій;
  9. Співпрацювати з громадськими та державними організаціями;
  10.  Проводити роботу з постраждалими внутрішньо переміщеними особами, їхніми батьками та членами родини в адаптації до нових умов проживання і навчання;
  11. Забезпечувати соціально-педагогічний супровід діяльності педагогічного колективу.