
Джавадян Валерій Гургенович
Педагог соціальний Бахмутського ЦПТО
Завданням діяльності педагога соціального у 2021-2022 навчальному році є:
- сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку учнів, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
- забезпечення індивідуального підходу до кожного учня на основі педагогічного вивчення;
- профілактика та корекція відхилень в інтелектуальному та особистісному розвитку, забезпечення соціально-педагогічного патронажу учнів, сприяння взаємодії навчального закладу з сім’єю, соціальними службами та іншими підрозділами державної адміністрації, громадськими організаціями;
- для адаптації до суспільного життя як людини з професійно-технічною освітою, для особистої реалізації та розвитку, активного громадянського життя, соціальної єдності та можливості працевлаштування учнів педагог соціальний працює над темою: «Формування особистісної компетенції здобувачів освіти в навчанні і вихованні для подальшої соціалізації».
Пріоритетними напрямками і шляхами вирішення завдань було:
- вивчення стану за дотриманням прав дитини та виконанням своїх обов’язків опікунами, батьками проблемних сімей, обстеження стану житлово-побутових умов (відвідування);
- онлайн-консультації під час дистанційного навчання учням, батькам, педагогічним працівникам; попередження правопорушень і проявів булінгу серед учнів, профілактична робота з учнями які проживають в гуртожитку;
- організація зустрічі з працівниками національної поліції, лікарями – фахівцями ,з фахівцями ССД, з фахівцями ЦСССДМ;
- планові та позапланові обстеження житлово-побутових умов учнів пільгових категорії, сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях та дітей, які стоять на внутрішньому обліку та складання актів обстеження, оформлення документів;
- допомога в постановці на квартирний облік;
- консультації з учнями-випускниками пільгової категорії з метою продовження їх навчання або працевлаштування;
- консультації з учнями пільгової категорії з метою правильного розподілу отриманої стипендії;
- робота по попередженню насильства в сім`ї;
- формування у учнів загально групової позиції мотивації успіху, подолання особистих проблем (індивідуальні, групові консультації, бесіди, заняття);
- вирішення проблем, пов`язаних з дотриманням прав дитини та виконанням своїх обов’язків опікунами, батьками проблемних сімей, обстеження стану житлово-побутових умов (відвідування).